piektdiena, 2017. gada 19. maijs

Aprīļa / Maija tukšinieki

Kaut arī maijs vēl ne tuvu nav kā izskanējis, es tomēr nolēmu apkopot iepriekšējā un šajā mēnesī izlietotos produktus, jo, šķiet, ka šī mēneša laikā nekas vairs beigties netaisās :)

Ilgi lietoju, bet izlietoju TONI&GUY blondiem matiem paredzētos šampūnu un kondicionieri. Par cik cenšos pārsvarā lietot sulfātus nesaturošus šampūnus, šie tika lietoti šad un tad. Neskatoties uz sulfātu klātbūtni, man šie produkti patika, jo mati pēc to lietošanas allaž izskatījās un ieveidojās ļoti labi, kā arī blondais tonis šķita izteiksmīgāks - nezinu, varbūt tās tikai iedomas, bet man tā tiešām likās :)
Par Bioderma Hydrabio krēmu jau rakstīju, bet varu tikai atkārtoties, ka krēms man ļoti patika.
Isana izsmidzināmo ķermeņa mitrinātāju metu ārā neizlietotu, jo man tas pavisam nepatika. Ne tik daudz paša krēma dēļ, cik ļoti man nepatika šāds produkta formāts. Man šķiet, ka tas nebūt nav ērtāks par parasto ķermeņa krēmu iepakojumiem. Pirmkārt, izsmidzināšanas laikā tas apsmidzina arī tuvākos priekšmetus, vai mēbeles. Otrkārt, ja to pagriež kādā citā leņķī, kas nav vertikāls, produkts vienkārši nesmidzinās, bet gan šļakstās. Izklausās smieklīgi, bet procesa laikā tas drīzāk ir kaitinoši, tādēļ manī nav nekādas kvēlas vēlmes šo pieredzi atkārtot.
La Roche-Posay izsmidzināmais ūdens bija lielisks - noteikti pirkšu atkal. Kaut arī pēc savas iedarbības izsmidzināmie ūdeņi ir līdzīgi, šis atšķiras ar lielisko un ļoti smalko izsmidzināšanas mehānismu.
Par Algotherm produktiem man top plašāka atsauksme, bet īsumā pastāstīšu par beigušos attīrošo emulsiju sejas ādai. Emulsija paredzēta dekoratīvās kosmētikas noņemšanai, ar ko tā lieliski tiek galā. Piemērota jutīgai sejas ādai un tai ir tik patīkama tekstūra un maigs aromāts, ka sejas ādas attīrīšanu tā padara par nomierinošu un relaksējošu piedzīvojumu.
Sensai attīrošais balzams savukārt man šķiet neadekvāti dārgs produkts (ja ņem vērā, ka galvenā sastāvdaļa te ir minerāleļļa), kurš neattaisno cerības. Manuprāt, daudz labāka izvēle ir Clinique attīrošais balzams, kurš ir daudz efektīvāks, kā arī lētāks. Jā, balzams ļoti patīkami smaržo, tomēr sejas kopšanas produktam tas nav nekāds pluss. Meikapu tas notīra vidēji labi un uz ādas pēc tā noskalošanas paliek tāda nepatīkama kārta, kādu, piemēram, Clinique balzams pēc sevis neatstāj. Nē, šo es tiešām neiesaku.
Rimmel tonālais krēms man ļoti patika (manuprāt, rakstīju par to arī plašāku atsauksmi) - iespējams, iegādāšos atkārtoti, bet ne tūlīt, jo vasarai prasās kādu vieglākas tekstūras produktu.
Fresh Look maigais sejas attīrītājs tiek likvidēts, jo tam beidzies derīguma termiņš. Nevaru teikt, ka produkts man ļoti nepatika, vienkārši roka pēc tā nesniedzās pietiekami bieži, tādēļ izlietot nepaspēju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru