svētdiena, 2017. gada 19. februāris

L'OREAL Infallible Lip Paint šķidrās lūpu krāsas

Kopš pirmā janvāra veikalos pieejamas L'Oreal zīmola jaunās šķidrās lūpu krāsas un tās pieejamas gan matēta, gan spīdīga finiša formā. Man pieejami 3 toņi, divi no kuriem ir matēti: 205 Apocalypse Red, 201 Hollywood Beige un viens spīdīgs: 102 Darling Pink.

Uzklājot uz rokas redzamas tikai toņu atšķirības, bet uz lūpām redzams kā atšķiras finiši. Šajā gadījumā (priekš manis) uzvarētājs noteikti ir spīdīgais finišs - gan toņa, gan kopējā skata ziņā, jo šie matētie toņi man nepiestāv, kā arī klājas kaut kā nevienmērīgi, jo sevišķi Hollywood Beige. Pie vainas, manuprāt, ir to gaisīgā un tā kā uzputotā konsistence, kā rezultātā toņi nevienā brīdī neizveido saķeri ar lūpu ādu un visu laiku "kustās", kas nozīmē, ka bieži spogulī būtu jāpārliecinās, vai lūpu krāsa nav izsmērējusies un vai tā nav jāpielabo. Apocalypse Red noteikti ir veiksmīgāks (no abiem matētajiem), jo klājums ir krietni vienmērīgāks, tomēr konkrēti man tas īsti nepiestāv.

Uz lūpām nolēmu atrādīt tikai Darling Pink, kurš man patīk un esmu to nēsājusi jau ne reizi vien. Tonis ir piesātināts, klājas vienmērīgi un nēsāšanā ir komfortabls. Šis noteikti nebūs super noturīgs lūpu produkts (pēc ēšanas tas noteikti jāatjauno), bet es tādus nemaz nemīlu, jo tie tikai sausina lūpu ādu. Daudz vienkāršāk, manuprāt, ir atjaunot lūpu krāsu, kad tas nepieciešams, nevis just kā dienas gaitā lūpu āda kļūst arvien sausāka un sausāka.

Kopumā varu teikt, ka no L'Oreal Lip Paint sērijas produktiem lielāku uzmanību iesaku pievērst Lacquer finiša produktiem, jo tie šoreiz sanākuši daudz veiksmīgāki.

KUR NOPIRKT?
Drogas veikalos
CENA:
EUR 8,49
VĒRTĒJUMS:
Matte finišam: 4/10
Lacquer finišam: 8/10

1 komentārs:

  1. Man ir tieši tādas pašas domas par "Matte" versiju, kas nemaz tik matte kā raksta. Laquer versijas lūpu krāsa daudz labāk uzvedās uz lūpām. :)

    AtbildētDzēst