ceturtdiena, 2016. gada 13. oktobris

L'Oreal Paris #GOLDOBSESSION

Kopš 1. oktobra veikalos pieejama jaunā L'Oreal Paris zīmola lūpu krāsu kolekcija - Gold Obsession. Ne tikai iepakojums liecina par zelta klātbūtni, bet arī pašas lūpu krāsas ir pārklātas ar 24 karātu zelta daļiņām. 
Kolekcijā ietilpst pieci toņi, viens no kuriem ir patiešām zelta - Nude Gold, Pink Gold, Pure Gold, Rose Gold un Rouge Gold.
Es atrādīšu divus toņus - Pink Gold un Rouge Gold.

Abām lūpu krāsām ir patīkama krēmveida tekstūra un uz lūpām tās izsaktās pat nedaudz kā spīdums. Zelta daļiņas skaisti, tomēr ne pārāk uzkrītoši mirgo dažādos gaismas leņķos. 
Man ļoti patīk vēsi rozīgais tonis, kuru bieži nēsāju ikdienā, jo tas ir tik komfortabls kā balzams. Zelta daļiņas ir ļoti smalkas, tādēļ nēsājot tās prakstiski nav sajūtamas.
Lūpu krāsām piemīt klasiskais L'Oreal lūpu produktu aromāts. Iepakojuma vāciņš aizveras ar klikšķi, kas nofiksē un neļauj tam nomukt un sabojāt lūpu krāsu. Kopumā - ļoti foršas lūpu krāsas gan no ārpuses, gan iekšpuses :)

Kur nopirkt?
Drogas veikalos, Stockmann, Douglas u.c.
Cena:
EUR 12,35
Vērtējums:
8/10

*Paldies zīmola pārstāvjiem par piešķirtajiem produktiem.

3 komentāri:

  1. Ļoti gaidu Pure Gold :))) Tā gan iespējams man nepiestāvēs, bet nu :D
    Pati testēju maigākos tonīšus, kas manā plauktiņā ir jaunumi, jo ikdienā patīk spilgtāki toņi - varu piekrist Tavam vērtējumam, jaukas, komfortablas lūpu krāsas.. man mazlet atgādina manus pusaudžu gadus, kad bumā bija metaliskais :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Pure Gold ļoti interesants :) Es visticamāk nēsātu vienā kārtā, lai izskatās kā viegls spīdums :)

      Dzēst
  2. Tonīši ir smuki, bet iepakojums man šķiet ļoti 'lēts' un negaumīgs :( Bet tas ir tikai mans personīgais viedoklis :)

    AtbildētDzēst