ceturtdiena, 2016. gada 22. septembris

CLINIQUE, Redness Solutions Soothing Cleanser, 150 ml


Šī mīkstais krēms-gēls viegli klājās uz ādas, lieki netraumējot un nerīvējot ādu.  Viegli jānomazgā un jānosusina ar sejas dvieli. Maigs, bet efektīva formula noņem kosmētiku, netīrumus un sebumu  nesausinot  ādu un neradot  velkošu sajūtu. Īpašās sastāvdaļas normalizē šūnu atjaunošanās procesu un sagatavo ādu mitrināšanai, pēc attīrīšanas.

Lietošana: Kosmētisko lidzekli klāj uz sejas un maigi noskalo ar ūdeni. Nosusina sejas ādu ar dvieli vai salveti.

Gribu pastāstīt par lielisku attīrošo līdzekli sejas ādai visiem tiem, kas iecienījuši lietot neputojošus produktus šim mērķim. Jau kuro reizi atkārtošos, ka mans mīļākais šāda tipa līdzeklis ir Lumene Extra Gentle attīrītājs un tas paliek nemainīgi, jo cenas ziņā tas tomēr ir daudz pieejamāks, nekā Clinique.
Esmu izmēģinājusi daudz un dažādus krēmveida sejas attīrītājus, tomēr ļoti nedaudzi (pagaidām tikai divi) kļuvuši par atkārtotu pirkumu. 
Kas tad par problēmu? Ja man līdzeklis nepatīk, zinu to jau pēc pirmās lietošanas reizes, jo galvenais mans iebildums ir taukaina kārtiņa, kuru tie pēc sevis atstāj uz ādas. Šeit es nedomāju tādu kārtiņu, kas knapi sajūtama (kā gadījumā ar šo Clinique attīrītāju), bet gan tādu, kas ir taukaina, lipīga un nepatīkama. Tāda pieredze man, diemžēl, ir bijusi ar daudzu zīmolu krēmveida attīrītājiem. Saprotu, ka to kārtu var nomazgāt, tomēr krēmveida attīrītājus parasti lietoju kā otro ādas attīrīšanas soli un negribu lieku reizi to sausināt, lai nomazgātu iepriekšējā līdzekļa paliekas.
Clinique līdzeklim ir viegla krēmveida/gēlveida tekstūra. Tas lieliski attīra ādu, kā arī satur vairākus nomierinošus ingredientus, kas saglabājas uz ādas pēc līdzekļa noskalošanas. Es parasti to noskalojo vienkārši ar ūdeni un āda pēc tam jūtās lieliski - nav sausa, bet gluži otrādi - mitrināta un pabarota. Līdzeklim nav pievienotas smaržvielas, kas, protams, ir tikai pluss :)

Kur nopirkt?
Douglas, Stockmann u.c.
Cena:
EUR 25,99
Vērtējums:
10/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru