otrdiena, 2016. gada 16. augusts

Mēneša favorīti

Mazliet ar novēlošanos, tomēr favorītu laiks atkal klāt :)
Jau kādus pāris mēnešus manā īpašumā un lietošanā ir Madara mitrinošais ķermeņa losjons. Ja ar Madara sejas kopšanas produktiem esmu pazīstama diezgan labi, tad ķermeņa kopšanas produktus lielā skaitā neesmu mēģinājusi. Šis vieglais, ļoti patīkami smaržojošais ķermeņa losjons man ļoti iepatikās. Losjons labi iesūcas ādā, labi mitrina un atsvaidzina ādu - lielisks produkts vasarai :)
Orofluido kondicionieri iegādājos jau pasen, tomēr izmēģināju to tikai tagad. Man tas ļoti iepatikās, kaut arī ilgstoši no lietošanas mani bija atturējis aromāts, kas, manuprāt, ir pārāk salds un uzkrītošs, tomēr par lielisko efektu uz matiem esmu gatava uz to pievērt acis :) Šis ir no tiem kondicionieriem, kurš pēc uzklāšanas tā kā iesūcas matos un sākotnēji šķiet, ka tas neko nedara, tomēr izskalošanas laikā mati ir mīksti un uz tausti šķiet tādi kā biezāki. Vislabāk efektu var redzēt ieveidošanas procesā, jo mati šķiet paklausīgāki un lieliski padodas visām manipulācijām, kā arī rezultātā ir apjomīgi un labi saglabā sakārtojumu.
Nebija nepieciešams sevišķi ilgs laiks, lai es kļūtu par Missha gliemežu līnijas produktu fanu, kaut arī ne visi produkti no līnijas man šķiet labi, tomēr Cell Renew Snail Cream un šis Essential Moisturizer ir lieliski. Noteikti par maniem favorītiem no līnijas būs atsevišķs raksts.
Nesen izmēģināju jaunās Maybelline matētās lūpu krāsas un 932 Clay Crush tonis ieguva manas vislielākās simpātijas. Drīzumā būs arī raksts par visām manā rīcībā esošajām lūpu krāsām.
Bourjois Radiance Reveal konsīleris jau ir atrādīts (atsauksme).
Artistry acu ēnu palete no vasaras kolekcijas (atsauksme).
Lielisks izrādījās Seba Med gēls sejas ādas kopšanai. Tam ir viegla gēlveida konsistence un lielisks sastāvs, kas nomierina un mitrina sejas ādu.
Ļoti iepatikās arī jaunums no L'Oreal Elvital Extraordinary Oil sērijas - vieglais Leave-in krēms, kurš nav jāizskalo. Tas nogludina un baro matus, bet nepadara tos smagus, vai taukainus.
Beidzot nolēmu izmēģināt kādu no Bourjois skropstu tušām un trāpīju ar pirmo :) Volume Glamour Ultra Volume skropstu tuša izrādījās lieliska un sniedz visu, ko no skropstu tušas sagaidu - apjomu, noturību un kupluma efektu. 

4 komentāri:

  1. Man tieši šī Bourjois tušas versija nepatika :( Bet tā, kura ir baltā iepakojumā, ir superīga:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man šī patīk. Ar ko atšķiras baltā no šīs un kas tieši nepatika? Man šajā visvairāk patīk tas, ka viņa nav pārāk slapja, kas, diemžēl, raksturīgi ļoti daudzām tušām.

      Dzēst
  2. Man arī patīk Bourjois konsīleris- ļoti smuki nomaskē un izgaismo

    AtbildētDzēst