ceturtdiena, 2016. gada 16. jūnijs

VICHY Idealia, Smoothing and Illuminating cream & Night Recovery Gel Balm


Ar Vichy zīmolu man nav izveidojušās viennozīmīgi labas attiecības, jo ir produkti, kas sagādājuši vienīgi pozitīvas emocijas, bet nav izticis arī bez vilšanās.
No līdz šim mēģinātajiem zīmola produktiem par mīluļiem kļuvuši Aqualia Thermal mitrinošais serums un Purete Thermale ādu nomierinošais micelārais losjons.
Idealia līnija ir īpaši populāra un iecienīta, tādēļ pēc neskaitāmu pozitīvu atsauksmju izlasīšanas nomēmu, ka jāizmēģina :)

Idealia Smoothing & Illuminating krēms paredzēts normālas un kombinētas ādas kopšanai. Esmu to jau izlietojusi un krēms man ļoti patika, tomēr primāri ne kā kopjošs, vai kādas ādas problēmas risinošs līdzeklis, bet drīzāk kā ideāls dienas krēms un bāze zem dekoratīvās kosmētikas.Pa dienu man ir svarīgi, lai āda būtu pasargāta no saules ietekmes, kā arī mana dekoratīvā kosmētika izskatītos labi un būtu noturīga. Šis krēms gan nesatur saules aizsargfiltrus (šim mērķim lietoju citus krēmus), bet kā kosmētikas bāze tas kalpoja lieliski. Sastāvā tūlīt aiz ūdens atrodams glicerīns un silikoni, kas ir bāze, uz kuras vairums tonālo līdzekļu izskatīsies ļoti labi. Vēl sastāvā atrodams melnās tējas ferments (kombuča) un minerālu pulveris, kuri uzlabo un izlīdzina ādas toni, tomēr pēc maniem novērojumiem šis efekts ir tikai vizuāls un pazūd mirklī, kad krēms tiek notīrīts. Pateicoties daudzajiem ādu mīkstinošajiem ingredientiem sastāvā, krēms pēc tekstūras ir ļoti patīkams, viegli klājas un ātri iesūcas. Krēmam piemīt maigs, tomēr pamanāms aromāts (man nedaudz atgādina avenes). Tas nav nepatīkams, tomēr labāk būtu, ja tā nebūtu :)



Idealia Skin Sleep nakts krēms jau ir pilnvērtīgāks produkts ādas kopšanai un ne velti vairums lietotāju ir sajūsmā par krēma sniegto efektu.
Krēmam ir želejveida tekstūra, kas burtiski kūst uz ādas, bet man nav tik svarīgas patīkamās taktilās izjūtas, cik rezultāts, tādēļ skatamies sastāvu :) Septītajā pozīcijā atrodams tāds vērtīgs ingredients kā Niacinamīds, kas ir viens no spēcīgākajiem antioksidantiem - tas uzlabo ādas tekstūru, toni, samazina grumbiņas un pigmentāciju. Vēl sastāvā atrodami (gribētos gan nedaudz augstākās pozīcijās) Kofeīns un Hialuronskābe. Kofeīns uzlabo mikrocirkulāciju un sniedz tonizējošu efektu, tādēļ āda pēc krēma lietošanas izskatās svaiga un atpūtusies. Hialuronskābe visticamāk komentārus neprasa, jo tā ir viena no efektīvākajām ādu mitrinošajām sastāvdaļām.
Pie mīnusiem varu minēt vienīgi krēma izteikto aromātu, kurš vēl kādu laiciņu pēc uzklāšanas ir jūtams uz ādas.

Kur nopirkt?
aptiekās
Cena:
abiem aptuveni EUR 30
Vērtējums:
abiem 8/10

3 komentāri:

  1. Un kā efekts uz ādas pēc nakts krēma?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ļoti patīk - āda ir labi mitrināta, izskatās svaiga un atpūtusies, vienmērīga :)

      Dzēst
  2. man ļoti patīk, ka krēms ir želeveida, nevis taukains- āda uzreiz liekas supermaiga un mitrināta :)

    AtbildētDzēst