sestdiena, 2016. gada 4. jūnijs

Maija tukšinieki

Sev netipiski ātros tempos izlietoju Garnier Body Tonic skrubi un secināju, ka man ārkārtīgi patīk putojoši skrubji. Protams, ir svarīgi, lai arī skrubēšana būtu pienācīga, nevis tāda, kas jāpiedomā :) Šis bija lielisks - gan kā skrubis, gan kā dušas želeja. Produktam arīdzan piemīt ļoti patīkams un atsvaidzinošs aromāts :)
Fruttini arbūzu dušas želeja, jeb tas, kas no tās bija palicis kopš pagājušās vasaras, tika izlietots iestājoties siltajam laikam. Ziemā man vairāk prasās tādi sildošāki aromāti, tādēļ šī tika nolikta plauktā.
Kādreiz man ļoti patika Nivea Soft krēms, tādēļ nostaļģijas pēc iegādājos atkal. Jāpiebilst, ka krēmu lietoju roku ādas kopšanai. Jāsaka, ka joprojām ļoti patīk aromāts, tomēr mitrinošās īpašības krēmam ir nepietiekošas, jo neilgi pēc uzklāšanas roku āda atkal paliek sausa.
Bioderma Hydrabio serums kā vienmēr beidzās pārāk ātri :) Ļoti patīk šis produkts.
La Roche Posay Serozinc arī ļoti iepatikās, tādēļ žēl, ka pie mums tieši šis produkts nav pārstāvēts.
Vichy Idealia krēms arī ļoti patika, jo sevišķi tāpēc, ka teju jebkurš tonālais krēms uz tā klājās un izskatījās ļoti labi, tādēļ lietoju viņu kā dienas krēmu. 
Atvados arī no ilgi lietotā un iemīļotā Lumenes lūpu zīmulīša tonī Spring Beauty. Man ir arī cits tonis, tomēr tas nav iekļuvis ikdienā lietojamo produktu skaitā.
Joprojām patīk L'Oreal Lumi Magique izgaismojošais konsīleris. Šis jau būs kāds trešais manis izlietotais. Iebildumi ir vienīgi pret pārāk mazo produkta tilpumu iepakojumā.

4 komentāri:

  1. man tas serozinc kaut kā ir iesēdies un netukšojas. Kad un kādam mērķim viņu lieto?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par cik Serozinc sastāvā atrodami cinka sulfāts un nātrija hlorīds, tas līdzsvaro tauku dziedzeru darbību un mazina izsitumu veidošanos. Plus, ūdens nomierina ādu un mazina kairinājumu, piemēram, pēc skūšanās, vai vispār, ja āda ir apsārtusi. Es parasti to lietoju pēc ādas attīrīšanas - tonika vietā.

      Dzēst
  2. Man ļoti patīk Fruttini aromāti, īpaši šis un vēl Kiwi :)

    AtbildētDzēst