sestdiena, 2016. gada 7. maijs

Mēneša favorīti

Aprīlis manā dzīvē bija bagāts ar dažādiem notikumiem. Protams, ja to var nosaukt par favorītu, tad vislielākais tāds noteikti bija mans ceļojums uz Franciju, kurš varēja notikt pateicoties zīmolam Bioderma. Bioderma produktus lietoju kopš tie kļuva pieejami Latvijā un nav noslēpums, ka tas ir viens no maniem iecienītākajiem zīmoliem. Šodienas rakstā arī daudz Bioderma produktu - gan jaunu, gan jau sen iecienītu.

Francijā radās izdevība iegādāties daudz izslavēto LRP Serozinc. Jāsaka, ka šim ir vislabākais izsmidzināmais mehānisms, kādu man nācies lietot, bet pats produkts arī ļoti iepatikās. Jā, ūdens kā ūdens, tomēr tas labi atsvaidzina un nomierina sejas ādu. Sastāvs ļoti vienkāršs - ūdens, cinka sulfāts un nātrija hlorīds. Nevarēju gan novērtēt tā iedarbību uz izsitumiem, jo tādu šobrīd (par laimi) nav :)
Nezinu kā tas nākas, bet līdz šim nekad nebiju lietojusi Bioderma lūpu balzamu :) Nezinu kā būtu ziemā, jo tad lūpu āda piedzīvo daudz grūtākus laikus, bet šobrīd man ļoti patīk. Uz lūpām tas izskatās diezgan matēts, tādēļ ir labs pamats kādai košākai lūpu krāsai un smaržo arī patīkami - man atgādina avenes.
Phyto 7 matu krēms ir sens favorīts. Nevarēju to neiegādāties, jo Francijā cena ir uz pusi mazāka, kā pie mums. Jau pēc vienas lietošanas reizes atcerējos kāpēc šis produkts man tik ļoti patika. Tas ir viegls matu krēms, kurš satur veselu armiju dažādus augu ekstraktus - nogludina, padara matus spīdīgus un nenoslogo, plus, ļoti jauki smaržo :)
Nu jau kādu laiku lietoju Vichy Idealia krēmu komplektu, no kuriem šis dienas krēms man ļoti iepatikās, bet nakts versija gan nē, bet plānoju par to uzrakstīt plašāk.
Bioderma Hydrabio serums arī ir sen iecienīts un laika pārbaudi izturējis produkts :) Arī par šo varu teikt, ka patīk tik pat ļoti kā iepriekš.
Salīdzinoši nesen Bioderma laida klajā savu dušas eļļu, kas paredzēta ne tikai ķermeņa, bet arī sejas ādas attīrīšanai. Biežāk gan lietoju ķermenim, bet esmu izmēģinājusi arī kosmētikas noņemšanai un patīk tīri labi :)
Pirmo reizi izmēģināju Kinetics Solar Gel nagu lakas un dažas no vasaras kolekcijas blogā jau atrādītas. Man ļoti iepatikās laku kvalitāte, tādēļ noteikti iegādāšos vēl kādus toņus.
Bioderma Node S šampūns un matu maska paredzēti izteikti sausiem matiem, tādēļ sākotnēji baidījos, ka tie noslogos matus un liks tiem izskatīties netīriem, bet nē. Man nav sevišķi biezi mati, tomēr pēc šī šampūna un maskas tie izskatās kupli un spīdīgi. Šie ir pirmie Bioderma matu kopšanas produkti, kurus esmu mēģinājusi un esmu ļoti patīkami pārsteigta.
Ja ir jutīga ķermeņa āda, tad noteikti iesaku izmēģināt Odylique (Essential Care) Repair Lotion. Smarža nav no tīkamākajām, tomēr losjons lieliski nomierina ādu, plus, arī labi mitrina un nav trekns.

4 komentāri:

  1. Arī man iepatikās Kinetics nagu lakas. Noteikti vēlēšos papildināt kolekciju. :)

    AtbildētDzēst
  2. Ar prieku lasu tavu blogu. :)

    AtbildētDzēst
  3. Var redzēt, ka izvērsies ir atsevišķs zīmols, kas mīļāks par visiem :) Man pašai ļoti patīk Node DS+ šampūns, kas ir vienkārši izcils!

    AtbildētDzēst