sestdiena, 2014. gada 8. novembris

Mēneša favorīti 8

Aizvadītajā mēnesī atkal savācās paprāvs daudzums ar kosmētikas produktiem, kuri kļuva par patīkamu atklājumu un kurus lietot man bija īpašs prieks :)

Atlaides The Body Shop veikalos pamudināja mani beidzot iegādāties tik izslavēto Kumelīšu Attīrošo eļļu sejai. Produkts patiesi ir brīnišķīgs - visa dekoratīvā kosmētika "pazūd" kā nebijusi :)
Par Essence jaunumiem jau rakstīju - ļoti patīk gan Lash Princess tuša, gan soo glow! izgaismotājs.
Man radās iespēja izmēģināt vēl vienu brīnišķīgu Artistry produktu - Advanced Skin Refinisher, kas atsvaidzina, nogludina un mīkstina sejas ādu. Līdzeklis satur patentētas lobošās sastāvdaļas bez skābēm, kuras atjauno ādas tekstūru padarot to gludu un matētu.
Par Lumene Extra Gentle sejas attīrītāju arī jau rakstīju - šo noteikti iesaku visām jutīgas ādas īpašniecēm, jo attīrītājs ir ļoti maigs un saudzējošs, tomēr ādu attīra teicami.
Pilnīgi spontāns pirkums man bija Dr. Organic līdzeklis nagiem un kutikulām ar organisko manuka medu. Iepakojums izskatījās ļoti ērts, lai to varētu nēsāt līdzi ikdienā, kā arī produkta apraksts likās uzticību raisošs :) Vīlusies neesmu, produkts ir ļoooti labs.
Kādu laiciņu atpakaļ iegādājos Jil Sander No 4 aromātu, kuru biju noskatījusi jau sen. Ļoti patīkams, silts, sievišķīgs aromāts, kuru gribās salīdzināt ar kašmira džemperīti, jo kad viņu nēsāju vēsākās dienās, tiešām šķiet, ka aromāts mani sasilda un pasargā :)
Savā blogā jau esmu pieminējusi Superdrug sejas masku ar gurķu ekstraktu un māliem, tomēr tagad esmu viņu atklājusi gluži kā no jauna, jo nebiju pirkusi kādu laiku. Šī maska labi attīra ādu to nesausinot, patīkami atsvaidzina un nomierina. Viens iepakojums pietiekams divām lietošanas reizēm.
Ļoti gribējās izmēģināt kādu no Stendera "garšīgajiem" jaunumiem, tādēļ iegādājos Šokolādes-vaniļas ķermeņa skrubi. Smaržo tiešām jauki, bet arī pats produkts lietošanā ir ļoti patīkams. Drīzumā būs pilnīgāka atsauksme.
Iestājoties vēsākam laikam mana tradicionālā problēma ar lūpu ādu ir atkal "atgriezusies, lai strādātu" :) Interneta plašumos izlasīju vairākas pozitīvas atsauksmes par attēlā redzamo Blistex Med Plus lūpu balzāmu - nolēmu izmēģināt. Produkts tiešām labs. Manuprāt, vislabāk viņš darbojas, ja to tā kārtīgi sasmērē pirms gulētiešanas, tad no rīta lūpu āda ir gluda un mīksta. Dienas laikā to arī lietoju, tomēr ja pirms miega aizmirstās iezieķēties, tad efekts nav tik izteikts.

11 comments:

  1. Es atturējos no TBS atlaidēm, eļļu pirkšu, kad beigsies mana želeja. :)
    Pēc Tava apraksta man varētu patikt Jil Sander sildošās smaržas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es atkal noteikti gribu izmēģināt to želeju :)

      Dzēst
  2. Blistex Med Plus ir mans mīļākais lūpu balzāms, man patīk, ka tas satur piparmētru un ir ļoti atsvaidzinošs! :)

    AtbildētDzēst
  3. jauki :) man gan nepaveicas ar taam Superdrug maskaam, ljoti nepatika :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši šī nepatika? Man ļoti nepaveicās ar attīrošo, kura tūbiņā, bet par laimi šo biju lietojusi jau pirms tās, tādēļ zināju, ka man viņa patīk.

      Dzēst
    2. biju ņēmusi kādu no tām Drogu lētajām maskām, īsti neatceros nosaukumu, bet tagad no Drogām ņemu tikai Rival de Loop maskas. viņas tiešām ir lieliskas!

      http://killmygirlfriend.blogspot.com/

      Dzēst
  4. Kur var nopirkt Jil Sandler smaržas? Izklausās intriģējośi :)

    AtbildētDzēst
  5. Sander aromāts uzrunāja. Un šokolādes skrubis, aaaah, man ir ķermeņa krēms, dvēseles bauda! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skrubis ir brīnišķīgs - smaržo pēc vaniļas-šokolādes cepumiem :)

      Dzēst