sestdiena, 2013. gada 12. oktobris

50 skaistumkopšanas produkti, kurus jāizmēģina dzīves laikā

Šovasar žurnālā Allure (USA) tika publicēts ļoti interesants raksts  - 50 Beauty Products to Buy Before You Die. Līdzīgi saraksti ir redzēti par kino, grāmatām, mūzikas ierakstiem u.c. Nedomāju, ka kāds šos ieteikumus uztver burtiski, tomēr palasīt vienmēr interesanti :) 















1. Aquaphor Advanced Therapy Healing Ointment;
2. Aveeno Ultra-Calming Foaming Cleanser;
3. Beautyblender;
4. Lip Smackers;
5. By Terry Baume De Rose SPF15;
6. Chanel Le Crayon Sourcils Precision Brow Definer;
7. Chanel Le Vernis In Black Satin;
8. Chanel No. 5 Eau De Toilette;
9. Clarisonic Clasic Sonic Skin Cleansing System;
10. Clinique 7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula;

















11. Clinique Almost Lipstick in Black Honey;
12. Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion;
13. CND Shellac;
14. Crest 3D White Professional Effects Whitestrips;
15. Dior Diorshow Buildable Volume Mascara;
16. Dove White Beauty Bar;
17. Dr. Dennis Gross Skincare Alpha Beta Glow Pads;
18. Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant;
19. Elure Advanced Skin Lightening Lotion;
20. Fracas;















21. Fresh Brown Sugar Body Polish;
22. Giorgio Armani Luminous Silk Foundation;
23. Guerlain Meteorites Pearls;
24. Jouer Luminizing Moisturize Tint;
25. Kevyn Aucoin The Eyelash Curler;
26. Kiehl's Creme de Corps;
27. La Mer Creme de La Mer;
28. Laura Mercier Secret Camouflage;
29. L'Oreal Paris Elnett Satin Hairspray;
30. Maybelline Dream Bouncy Blush;
















31. M.A.C. Lipstick in Russian Red;
32. Mason Pearson Hair Brush;
33. NARS Blush in Orgasm;
34. NARS Lipstick in Schiap;
35. Neutrogena Healthy Skin Anti-Wrinkle Cream SPF 15
36. NARS The Multiple in Copacabana;
37. Olay Complete All Day UV Moisturizer SPF 15 Normal;
38. OPI Nail Lacquer in Lincoln Park After Dark;
39. Rodin Olio Lusso Luxury Face Oil;
40. SK-II Signs Eye Mask;















41. Sally Hansen Salon Effects Real Nail Polish Strips;
42. Beachwaver by Sarah Potempa;
43. Scott Barnes Body Bling;
44. Shu Uemura False Lashes in Farfallina;
45. St. Tropez Self Tan Bronzing Mousse;
46. Tigi Bed Head Superstar Queen for a Day Thickening Spray;
47. Urban Decay Naked Palette;
48. Tweezerman Slant Tweezer;
49. Yves Saint Laurent Touche Eclat;
50. Revlon Super Lustrous Lipstick in Black Cherry.

Smieklīgi, jo no visiem šiem labumiem esmu lietojusi vien dažus - Elizabeth Arden krēmu, par kura vienreizīgumu nevaru nepiekrist, Dove ziepes, kuras vienmēr ir manā vannas istabā un Diorshow skropstu tušu, kura man bija diezgan sen, bet palikusi labā atmiņā. Tas arī viss - priekšā visai plašs darba lauks :)
Daudzi jo daudzi no šiem produktiem, protams, ir dažādos blogos redzēti neskaitāmas reizes, tomēr ir arī daži tādi, par kuriem dzirdēju pirmo reizi, piemēram, Scott Barnes Body Bling, vai Elure Advanced Skin Lightening Lotion. 
No šī saraksta visvairāk gribētu izmēģināt By Terry lūpu balzāmu, Beautyblenderi, Fracas smaržas, Kiehl's ķermeņa krēmu (to varēšu īstenot visai drīz, jo nupat arī pie mums varēs nopirkt Kiehl's), La Mer krēmu (dikti jau gribētu zināt, kas tajā tik īpašs), SK-II acu masku. 
Kā jūs izturaties pret šāda veida topiem? Cik daudzus produktus no šiem esat mēģinājušas, un vai piekrītat tam, ka tie ir tik vienreizīgi? Kurus gribētu izmēģināt?

32 komentāri:

  1. Es balsotu par Urban Decay Naked Palette, Yves Saint Laurent Touche Eclat un beauty blender)

    AtbildētDzēst
  2. ha, ha, nja vel daaaudz
    bet vispār liekās tā ir k.kāda variācija par tēmu par best beauty buys, vai k.ko līdzīgu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, bet bija diezgan interesanti palasīt, kāpēc konkrētais produkts atrodas šajā topā :)

      Dzēst
  3. Es teiktu, ka Maybelline Bouncy Blush'u ir vērts vismaz pamēģināt- ja atrod toni, kas perfekti piestāv, tad izskatās ļoti dabīgi un patīkami. Vēl esmu mēģinājusi Naked2 paleti, bet domāju, ka Naked man labāk piestāvētu.

    Revlon Balck Cherry jau sen ir manā wishlist, tāpat kā Mac Russian Red:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ar to Naked paleti man tā, ka jau apnicis uz viņu skatīties :) Protams, toņi ir lieliski (it īpaši otrajai). Es, laikam, izvēlētos Naked Basics :)

      Dzēst
  4. Tas By Terry Baume De Rose lūpu balzāms maksā ap 40Ls, Interesē,kas tajā ir tik lielisks :D

    AtbildētDzēst
  5. Vaiii,cik daudz jāmēģina. :)))
    Bet,ja nopietni no visa saraksta gribētos Beauty blender un kaut ko matiem no Tigi.Pārējais kaut kā pagaidām nesaista.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, beautyblenderi man arī gribētos, kaut vai tādēļ, ka patīk lietot tos olveida sūklīšus tonālā krēma uzklāšanai, bet gribētos salīdzināt. Pēc atsauksmēm spriežot beutyblender ir labākais :)

      Dzēst
  6. Neesmu lietojusi nevienu no šiem, un neko, dzīva esmu :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, izdzīvošanu neviens no šiem noteikti neietekmē :)

      Dzēst
  7. Ko lai saka...izskatās, ka šeit tiešām ir apkopoti labākie no labākajiem...ir mēģināta puse no visa minētā, īpašumam nevaru nepiekrist, taču, analogus vienmēr var atrast.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, pusi, iespaidīgi :) Par analogiem piekrītu, īpaši jau dekoratīvajā kosmētikā.

      Dzēst
    2. es esmu kosmētikas veterāns, ko lai saka :D

      Dzēst
  8. Mani uzrunāja tikai dažas, lietas - nagu lakas, meteorīti un NARS sārtums. :)

    Interesanti būtu uzzināt, kādus 50 (vai mazāk/vairāk) produktus ieteiktu Tu. :)

    AtbildētDzēst
  9. Ir meteoriiti, Naked (gan Nr.2), Dove. Gribeetu nomeegjinaat Ardeenas kreemu un Nars saartumu, gan Deap Throat tonii. Topi man patiik :) Nav jau jaauznjem kaa Biibeles patiesiiba, toties var guut visaadas labas idejas.

    AtbildētDzēst
  10. Aa, protams, legjendaaraa Elnett laka lietota, agriinajos devinjdesmitajos:) No Burdas reklaamaam iespaidojos.

    AtbildētDzēst
  11. No topa Nr.46 Tigi par izdevīgu cenu var nopirkt: http://serenity.lv/tigi-bed-head-superstar-queen-for-a-day-spray-cosmetic-for-women-320ml.html#.UlpeM9I9LPo

    AtbildētDzēst
  12. Pagaidām 3/50 :D Vēl tāls ceļš priekšā, bet domāju, ka visus nemaz negribētu izmēģināt...
    Un, manuprāt, viens cilvēks nemaz nav tiesīgs veidot šādu topu. Bet varētu ko līdzīgu izveidot Latvijas blogeru starpā. :/ Hm!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Latvijas skaistuma blogeru top 50 :)

      Dzēst
    2. Uzcepu mazu jautājuma rakstiņu. http://scentivory.wordpress.lv/2013/10/13/vai-vajadzigs-latvijas-skaistuma-blogeru-top-50-produktu-tops/

      Dzēst
  13. Ufff, šitas tops nice... Esmu lietojusi 3, 14, 18, 29, 45. Crest dievinu, st.tropez dievinu - tā kā pāris dienas atpakaļ shiseido konsultācijā pārbaudiju ādu un man aizliedza sauļoties ( nopietni ieteica) tad, šis pastonējošais ir mans labākais draugs uz mūžu :)) elizabet arden - super ģeniāls un bez beauty blender vairs dzīvot nevaru :D loreal laka- gan riebjas- precizāk tā aizvēsturiskā smarža... Par Sk- II Esmu daudz lasījusi un Path McGrath iesaka šīs līnijas produktus.. Tuvākos gribu MAC russian red lipstick unClarisonic Clasic Sonic Skin Cleansing System - :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mjā, šķiet, Latvijā Clarisonic vēl nav iegājies, nepazīstu nevienu, kas to lietotu, bet ārzemēs tas tik iecienīts.

      Dzēst
    2. Kas attiecas uz Clarisonic, man ir Mia versija, iet trešo gadu, izvēlējos Mia, jo tā ir ceļojuma versija, mazāka par oriģinālo un pro, varu teikt tikai to labāko. Esmu apmierināta par visiem 100%. Jāatrod tikai piemērota mīkstuma/cietuma galviņa. Neticami, bet fakts, āda kļūst tīrāka. Iesaku.

      Dzēst
  14. 7/50, bet šādien topiem pieejau ļoti skeptiski. Ja tas ir žurnālā, vienmēr būs veidots tikai no reklāmdevēju produktiem. Bet palasīt jau vienmēr interesanti :)

    AtbildētDzēst
  15. O, biju pati pārsteigta, esmu lietojusi 8 no šiem. Tad jau arī pārējos var mierīgi uzpsēt :D
    Bet vispār labs tops. Man patīk tādus paskatīt, ne tādēļ, lai akli tam sekotu, bet tīri intereses pēc :)

    AtbildētDzēst
  16. Esmu lietojusi:
    Aveeno Ultra-Calming Foaming Cleanser – neesmu sajustma par Aveeno produktiem, man liekas, ka labaka cena un kvalitate ir Neutrogenai.

    Beautyblender – nu nezinu, man liekas, ka viss make-up taja blender ari paliek. Esmu nopirkusi ebaya foundation brush pa $3 un uzskatu, ka tas ir mans labakai pirkums.

    Lip Smackers – ir popurali ar savam divainajam garsam ka Coca Cola, Sprite utt. Nesaskatu neko ipashu, vairak domats berniem. Man labak pie sirds iet musu pashu Dzintarins vai ari Blistex ar SPF faktoriem un visadiem mitrinatajiem.

    CND Shellac – Shellac ir tas pats kas Gelish, meginati abi un varu pateikt to, ka Gelish labak turas, attiecigi Shellac Mazak boja nagus.

    Crest 3D White Professional Effects Whitestrips – ja ja jaa, Crest ir must have!

    L'Oreal Paris Elnett Satin Hairspray – visu laiku labaka matu laka, atceros, ka mana mamma vinu lietoja, kad es biju maza. Neesmu neko citu lietojusi un nelietoshu. Starp citu Kanada ir iznacis jauns Elnett produkts – heat protector.

    Maybelline Dream Bouncy Blush – tieshi vakar nopirku smuka Pech toni. Man patik, bet ta konsistence paradara uzliksanas procesu nedaudz grutaku ka ar otu,bet rezultats apmierinosh,

    Sally Hansen Salon Effects Real Nail Polish Strips – superigs produkts, var loti atri izlikt, nav jazhave un turas vismaz nedelu. Nonemsana ir nedaudz apgrutinosa, bet ne sliktak ka spidulu nagu lakas nonemsana

    No minetajiem produktiem gribetos Laura Marcier consileru paleti, tik nezinu, kur vinu dabut :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, paldies par tik izsmeļošu komentāru :) Es labprāt pasūtītu kādus Aveeno produktus, tikai ne šo putojošo, bet varbūt kādu pieniņu attīrošo un vēl kaut ko. Tie Lip Smackers manī nekādu interesi neraisa (balzāms ar kolas garšu liekas kaut kas šķebinošs).

      Dzēst