pirmdiena, 2013. gada 25. februāris

THE BODY SHOP


Nesen dāvanā saņēmu šādu te zemenīgu Body Shop komplektu, kurā ietilpst ķermeņa sviests, ķermeņa (matu un sejas) eļļa un dušas želeja.
Pati jau gadiem neko nebiju pirkusi Body Shop veikalos tā iemesla pēc, ka no viņu acu ēnām man bija alerģija, tādēļ izvairījos arī no visa pārējā. Bet, dāvātam zirgam zobos neskatās, tādēļ nolēmu izmēģināt. 
Rakstīšu par visiem produktiem kopā (man tā būs ērtāk).
Visiem produktiem smarža ir diezgan intensīva, tomēr visaktīvākā tieši ķermeņa sviestam. Visneitrālākā tā ir eļļai. 
Dušas želeja, manuprāt, kā jau jebkura dušas želeja - puto, smaržo, tomēr ādu sausina, bet man tā ir gandrīz pēc jebkuras želejas lietošanas. Pēc dušošanās visa vannas istaba, arī visa māja sāk smaržot pēc zemenēm. Par laimi aromāts nav noturīgs - uz ādas nesaglabājas, ko nevar teikt par ķermeņa sviestu. Pirmajā lietošanas reizē ieziedos tā pamatīgi un jau pēc pusstundas devos pie miera. Pamostoties kaut kur divos naktī es secināju, ka burtiski smoku - degunā cirtās tās ārprātīgās zemenes. Tas aromāts mani vajāja arī visu nākamo dienu, tādēļ no sviesta esmu jau tikusi vaļā - priekš manis tas aromāts ir pārāk intensīvs. 
Eļļa man no visiem produktiem iepatikās vislabāk. Šo eļļu var lietot gan ķermenim, gan matiem, gan sejai. Sejai es to neesmu mēginājusi lietot (domāju, ka to arī nedarīšu), tomēr ķermeņa kopšanai tā ir ļoti patīkama. Eļļa arī smaržo pēc zemenēm, tomēr aromāts ir daudz mierīgāks (salīdzinājumā ar ķermeņa sviestu). Eļļa diezgan ātri iesūcas ādā, labi mitrina un mīkstina. Matos izmēģināju to lietot tikai vienu reizi, bet man neiepatikās, jo mati nebija tik apjomīgi, kādus pēc mazgāšanas tos esmu pieradusi redzēt.

Kur nopirkt?
The Body Shop veikalos
Cena:
dušas želeja: LVL 4,90
ķermeņa sviestkrēms: LVL 12,50
eļļa: LVL 11,20
Vērtējums:
dušas želejai 5/10
ķermeņa sviestkrēmam 2/10
eļļai 7/10

2 komentāri:

  1. No zemeņu sviesta man bija traka alerģija. Tas arī ir iemesls, kāpēc turos pa gabalu no TBS.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par laimi man alerģijas nebija, bet nosmakšanas drauds bija diezgan liels :)

      Dzēst