otrdiena, 2012. gada 23. oktobris

PEDIBAEHR, Warming Cream with Capsicum

























Man kaut kā pēdējā laikā neveicas ar kāju krēmiem. Pirms kāda laika biju nopirkusi Attirance atvēsinošo kāju krēmu - nekāda efekta, bet tagad man savajadzējās sildošo. Nu, ne gluži tā, ka speciāli devos pēc tāda uz veikalu, bet kad ieraudzīju, likās, ka tāds gan man varētu noderēt, jo kā jau visi zina - galvenais, lai kājas siltumā :)

Biju ieklīdusi jaunatvērtajā Beautyfor veikalā, kurā pārdod kosmētiku un dažādas "uzpariktes" skaistumkopšanas profesionāļiem. Uzreiz iepatikās Pedibaehr produkcija - uz mani vienmēr "pareizi" iedarbojas balts iepakojums un pievilcīgs logotips. 

Pedibaehr ir profesionāla kāju kopšanas kosmētika no Vācijas. Produktu klāsts ir diezgan iespaidīgs.
Tātad, ražotājs saka, ka šis ir krēms ar Capsicum ekstraktu, kuru iegūst no paprikas. Tas stimulē asinsriti un, lietojot pat vienu reizi, sniedz komforta un siltuma sajūtu. Barojošie komponenti, kas iegūti no aļģēm, ginko un efejas, aizsargā ādu un padara to līdzenu un elastīgu.
Šis krēms patiesi lieliski mitrina un baro ādu. Pēdas kļūst maigas un zīdainas. Tekstūra krēmam arīdzan ļoti patīkama, tas ļoti ātri iesūcas. Smarža ir ļoti maiga, mazliet saldena, bet... siltuma sajūtas nav :( 
Izmēģinājos visādi - pirms tam mērcējot kājas, nemērcējot, ar zeķēm, bez zeķēm. Viss viens, nekādu sildošo efektu nesagaidīju. 
Tomēr, neskatoties uz visu, krēms man ļoti patīk - dēļ tekstūras un kopjošajām īpašībām, pat ja nesilda.

Kur nopirkt?
veikalā Beautyfor (Brīvības iela 103)
Cena:
LVL 4
Vērtējums:
5/10

8 komentāri:

  1. Ai, nu žēl, ka nesilda. Sapriecājos jau, jo man ir problēma ar aukstām kājām visu gadu, bet īpaši ziemā. Labprāt lietotu ko sildošu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es jau ar sapriecājos, bet ir doma tomēr atrast kāju krēmu, kurš silda kājas.

      Dzēst
  2. Man bija uzdavinats tads krems no krievu razhotaja loti lidziga iepakojuma. Tiesham sildija kajas, bet man tas nelikas veseligi. Iedomajies, ziema izej pec tada krema ara, asinsrite kaut ka divaini darbojas, nemaz nejutisi, kad pirksti bus parsalushi un nosalushi. Nu ne-dodiet man normalus kaju kremus :) Es esmu kaju kremu maniaks un reti tos mainu -Scholl, Sally Hansen, tagad iepirku Gewohl. Visi labi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nebiju domājusi to lietot pirms iešanas ārā, bet gan vakarā. Es bieži pēc atnākšanas mājās izmērcēju kājas - esmu kāju vanniņu fans. Krēms bija ieplānots pēc vanniņas, lai siltuma efekts ilgāk saglabātos.
      Scholl man arī ļoti patīk - pēdējais laiks pie viņiem atgriezties. Gewohl arī gribu izmēģināt.

      Dzēst
  3. es ar aukstkājis un man patiktu krēms kas tas sasilda, žēl ka šīs to nedara.

    AtbildētDzēst
  4. Es daru savādāk, ja reiz tāda vajadzība, nospļaujos un ieziežos ar Eveline pretcelulīta karsējošo. Man bija Dzintara, vēl kaut kāds krievu, slikts, bija kaut kāds vācu, labi sildīja, bet parādījās alerģija, a Eveline noder vienmēr, ja ne uz dibena, tad uz pēdām! :D

    AtbildētDzēst