otrdiena, 2012. gada 30. oktobris

Make up Factory, Sensitive Eye Shadow Base

Atceros savu sajūsmu, kad pirmo reizi lietoju acu ēnu bāzi. Pirms tam man likās, ka ēnu noslāņošanās dienas gaitā ir kaut kas neizbēgams, tādēļ izvēlējos ēnas nelietot vispār, jo tās strīpas uz plakstiņiem izskatījās pavisam neglīti.
Ja tā padomā, tad tieši acu ēnu bāze manos skaistumkopšanas rituālos savā laikā ieviesa tādu kā revolūciju. Ja kādreiz acu ēnas nelietoju vispār, tad tagad mana ikdiena bez tām nav iedomājama. Tas viss pateicoties bāzei :)
Līdz šim vienu pēc otra pirku Artdeco ķobīšus, jo tie pilnībā apmierināja manas prasības, bet sagribējās pamēģināt ko jaunu, tādēļ iegādājos Make Up Factory acu ēnu bāzi jutīgām acīm. Gan šai, gan Artdeco bāzei ir viens un tas pats ražotājs, tādēļ sevišķi tālu neesmu tikusi :)
Ja salīdzina abas bāzes, tad šai neapšaubāmi ir ērtāks iepakojums. 




















Nav "jāņemās" ar pirkstiem pa bundulīti, jo visu var ērti izspiest no tūbiņas. 
Šai bāzei ir tāda pati krāsa kā Artdeco - gaiši brūnīgi-rozīga, ar sīkiem spīdumiņiem. Es pat teiktu, ka nekādu īpašu starpību es nejūtu, jo abas bāzes ir ļoti līdzīgas, tikai šai ir šķidrāka konsistence un ērtāks iepakojums, kas, protams, ir liels pluss. 
Pie mīnusiem varētu pieskaitīt to, ka šī bāze neizlīdzina plakstiņa toni, kā arī to, ka pēc uzklāšanas ir jāuzgaida kādas 5 minūtes, pirms klāt ēnas, jo bāzei ir "jānosēžas".
Ražotājs apgalvo, ka šī bāze jebkuras ēnas padara par ūdens izturīgām, bet praksē šo apstākli pārbaudījusi neesmu, tādēļ nemāku teikt, vai tā ir taisnība. Katrā ziņā, ar kosmētikas noņemšanu nekādu problēmu nav.
Bāze satur bisabololu, kurš ir ādu nomierinošs ingredients, kā arī E vitamīnu, kurš pasargā ādu ap acīm. Bāze piemērota cilvēkiem, kuri nēsā kontaktlēcas.
Ēnas dienas gaitā nenoslāņojas, vakarā izskatās tieši tāpat kā no rīta, kas ir pats galvenais.
Kopumā varu teikt, ka bāze man patīk, tomēr ir arī mīnusi.

Kur nopirkt?
Disco Cosmetics veikalos, veikalos Kristiana
Cena:
LVL 7,59
Vērtējums:
7/10

5 komentāri:

  1. Iepakojums tiešām izskatās ļoti ērts! Man liekās ka jebkurai bāzei ir jānosēžas, mana MUFE gan pieķērās diezgan ātri, kamēr klāju uz otro plakstiņu pirmais jau gatavs ēnām.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, tas ir salīdzinoši ļoti ātri. Es gaidot paspēju tēju uzvārīt un saģērbties :)

      Dzēst
  2. Man kā reiz beidzās mana lieliski jocīgā acu ēnu bāze no Front Cover, ko pirku BOOTS anglijā- Varētu pamēģināt šo te :)

    AtbildētDzēst
  3. Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification appeared to be
    on the internet the easiest thing to be aware of. I
    say to you, I definitely get irked while people consider worries that they just do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing
    without having side effect , people could take a signal.
    Will likely be back to get more. Thanks

    Also visit my webpage ... affordable appliance repair tampa

    AtbildētDzēst
  4. This is my first time visit at here and i am really happy to
    read all at single place.

    My website :: smart circle directv sam's club

    AtbildētDzēst