svētdiena, 2012. gada 2. septembris

Pirkumi no Polijas


Nu jau esmu atgriezusies mājās, nedaudz atpūtusies un sakopojusi domas pēc sava neilgā ceļojuma uz Poliju. Tur pavadītās dienas bija vienkārši lieliskas, pat nebiju domājusi, ka Polija man tik ļoti iepatiksies. Katrā ziņā, piecu dienu laikā nav iespējams apskatīt visu, bet vēlme tur atkal atgriezties manī pamodās pavisam noteikti :)
Uzreiz jāsaka, ka pa veikaliem es īpaši daudz nestaigāju, tādēļ pirkumu nav sevišķi daudz, bet kaut kas jau ir :)
Gribēju iegādāties pārsvarā tikai Polijā ražotus kosmētikas līdzekļus, bet visvairāk kaut ko no Inglot dekoratīvās kosmētikas produktiem, bet te tev nu bija - tajos veikalos, kuros biju es, Inglot kosmētika piedāvājumā diemžēl nebija.
Jau iepriekš biju izlēmusi, ka noteikti iegādāšos kaut ko no OCEANIC S.A. ražotās kosmētikas. OCEANIC S.A. ir viens no lielākajiem kosmētikas ražotājiem Polijā, man šķiet, ka arī pie mums pieejama viņu produkcija, bet ne tik lielā izvēlē kā Polijas veikalos. Šie produkti pieejami Polijas "Drogās", tikai pie viņiem tie veikalu tīkli saucās "Rosmann". 
Iegādājos mitrinošo krēmu jutīgai ādai no sērijas AA Cera Wrazliwa (AA Sensitive Skin), sejas attīrošo želeju un micelāro ūdeni no produktu sērijas AA Ultra Odzywianie (AA Ultra Nourishing), kuri paredzēti sausas un raupjas ādas kopšanai, kā arī acu krēmu no sērijas AA Wrazliwa Natura (AA Sensitive Nature).
Šie kosmētikas līdzekļi ir salīdzinoši nedārgi - manis iegādātie produkti maksāja robežās starp 3 - 4 latiem (ja pareizi sarēķināju). Nezinu, cik viņi maksā pie mums (būs interesanti paskatīties).
Lirene kosmētika arī pieejama Latvijā, tomēr, kartējo reizi - ļoti maz produktu. Iegādājos Lirene Dermoprogram enzīmu pīlingu jutīgai sejas ādai, sejas mazgāšanas putas un nomierinošu sejas masku (3 paciņas). Šie produkti arī maksāja 3 - 4 latus, bet viena sejas maska aptuveni 50 santīmus.
No Dr Irena Eris kosmētikas izvēlējos sejas mitrinošo masku no produktu sērijas Cleanology, kā arī sejas krēmu ar toni no sērijas Sensigenic. Latvijā šo produkciju nekur neesmu redzējusi, bet esmu lasījusi, ka ārpus Polijas, piemēram, Krievijā tā ir krietni dārgāka, nekā ražotājvalstī. Sejas maska man izmaksāja aptuveni 10 latus, bet krēms aptuveni 15 latus.
Nu, vēl tādi daži nieciņi... 
Nevarēju paiet garām "brīnumainajam" nagu lakas noņēmējam no Sephora. Iepriekš domāju, ka nopirkšu tādu no Bourjois (viņiem arī ir līdzīgs, tikai pie mums kārtējo reizi nav nopērkams), bet to nekur neredzēju, tādēļ izvēlējos šo. Maksāja viņš aptuveni 6 latus - priekš nagu lakas noņēmēja tas ir diezgan dārgi, tomēr ziņkārība ņēma virsroku.
Ieraudzīju arī Osmo matu kopšanas produktus, atcerējos, ka time4beauty blogā par tiem esmu lasījusi. Diemžēl, šampūni un balzāmi bija pieejami tikai lielajos iepakojumos, tādēļ es nolēmu pasaudzēt savas rokas, un izvēlējos matu masku 100ml apjomā. Viņa man izmaksāja aptuveni 4 latus. Vēl, protams, paķēru dažas paciņu sejas maskas, un dāvanā par pirkumu vēl saņēmu Clinique 3-soļu ādas kopšanas sistēmas produktu paraudziņus.

Nu, tas tā īsumā arī viss. Kā jau teicu, pa veikaliem īpaši daudz nestaigāju, jo bija pārāk daudz citu, interesantāku lietu un vietu, kuras apskatīt. 
Ja jums ir iespēja apmeklēt vismaz vienu Polijas pilsētu - es iesaku aizbraukt uz Krakovu - tā ir ļoti skaista pilsēta :)
P.S. Augšējā bildē redzams Krakovas tirgus laukums.

14 comments:

  1. Es Polija esmu biju ļoti daudzas reizes, bet nekad nebija laika iepirkties, ja vel kādreiz braukšu noteikti apmeklēšu kādu kosmētikas veikalu. Lirene putas, ļoti interese :) Tev Bioderma arī ir?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es biju pirmo rezi, ko lai saka - esmu sajūsmā par Poliju :) Es vienreiz Lirene putas jau izmēģināju, pirmie iespaidi ļoti pozitīvi, putas ļoti krēmīgas, esmu nelielā šokā, ka tik lēts produkts var būt tik labs. Pagaidām neesmu pirkusi Biodermas putas, bet noteikti nopirkšu, jo šāds sejas attīrīšanas līdzeklis man ļoti iepaticies - Lirene tiesa gan ir pirmās tāda veida putas, kuras esmu mēģinājusi, bet man jau patīk.

      Dzēst
  2. O, kā man patīk "iepirkuma maisiņu apskati". Runājot par burciņ-nagu-lakas-noņēmēju, tikko izlasīju atsauksmi par to - esot super līdzeklis, īpaši ceļā!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lieku uz viņu lielas cerības, jo atsauksmes ir ļoti labas :)

      Dzēst
  3. Skaisti un ļoti superīgi ;) ahh, tik bēdājos kopā ar tevi par Inglot neatrasšanu.. ;(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Par Inglot man arī žēl, bet nekas - tas ir viens no iemesliem aizbraukt atkal :)

      Dzēst
  4. Vai, Krakova tiešām skaista pilsēta!
    Nemaz nezināju, ka Polijā ir Sephora. :D Un par Inglot tiešām žēl. Bet gaidīšu rakstus par jaunajiem produktiem. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Sephora veikalu ir diezgan daudz. Raksti noteikti būs, tikai viss vēl jāizmēģina :)

      Dzēst
  5. es osmo pirku feelunique.com man ir piesakņu pacēlājs :) ir tiešām labs. man teica, ka frizieru servisā Upīša ielā ir pieejams Osmo (tiesa gan pirms kāda laika)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, paldies par info, nemaz nezināju, ka pie mums kaut kur ir :)

      Dzēst
  6. Ļoti forši pirkumi! Ar nepacietību gaidīšu atsauksmes :)

    AtbildētDzēst