ceturtdiena, 2012. gada 6. septembris

AVENE, Gentle gel cleanser

Sejas attīrīšanas līdzekļi man parasti ir vairāki. Lietoju tos atkarībā no noskaņojuma, kā arī sadalu tos rītam un vakaram paredzētajos. Šo Avenes gēlu iegādājos vasaras vidū, jo tas paredzēts kombinētai - jutīgai ādai. Manuprāt, tas ir diezgan liels retums, jo biežāk kombinētai ādai paredzētie attīrīšanas līdzekļi domāti kombinētai - taukainai ādai. Tātad, ļoti svarīgs moments bija tas, ka šis der arī jutīgai ādai.

Šis ir maigs gēls normālas, kombinētas, jutīgas ādas mazgāšanai. Gēls notīra sejas ādu arī no meikapa, nebojājot ādas dabīgo hidrolipīdu slāni un nekairinot ādu. Satur Avene termālo ūdeni, E vitamīnu. Padara ādu starojošu, svaigu, elastīgu.

Vakaros šo gēlu lietoju visai reti, pārsvarā no rītiem. Tiem, kuri dod priekšoku putojošiem līdzekļiem, šis noteikti neiepatiksies, jo viņš neputo it nemaz, tomēr sejas ādu attīra ļoti labi. Ražotājs nav piemelojis par kosmētikas noņemšanu, arī ar to gēls tiek galā ļoti labi. Lietoju to šādi: samitrinu rokas, iespiežu plaukstās divas gēla porcijas un iemasēju sejas ādā. Tamdēļ, ka gēls neputo, manuprāt, ar viņa palīdzību iespējams veikt nelielu sejas masāžu. Man šis gēls ļoti iepatikās - tas labi attīra, nesausina un nekairina sejas ādu. Sākumā bija mazliet dīvaini, ka viņš pavisam neputo, bet ar laiku es pieradu un nekādu pretenziju pret to man nav. Vienīgi viņš nav īpaši ekonomisks, bet es, laikam, lietoju vairāk, nekā citi, jo esmu lasījusi, ka pilnīgi pietiekot ar vienu porciju, bet man vajag divas :)
Kas attiecas uz ražotāja pieminēto svaigumu, starojumu un elastīgumu... Manuprāt, svaiga sajūta ir vienmēr pēc mazgāšanās, neatkarīgi no lietotā līdzekļa. Par starojumu un elastīgumu neko nevaru komentēt - seja ir vienkārši tīra (varbūt tas arī nozīmē, ka viņa staro).

Sastāvs:
AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). PEG-7 GLYCERYL COCOATE. SUCROSE COCOATE. C13-14 ISOPARAFFIN. CARBOMER. CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL (CARTHAMUS TINCTORIUS). ETHYCELLULOSE. FRAGRANCE (PARFUM). HYDROXYPROPYL METHYCELLULOSE. IRON OXIDES (Cl 77491). LAURETH-7. MICA. PHENOXYETHANOL. POLYACRYLAMIDE. PROPYLPARABEN. SODIUM COCOYL ISETHIONATE. SODIUM DNA. SODIUM HYALURONATE. SODIUM MAGNESIUM SILICATE. SODIUM METHYPARABEN. TOCOPHERYL ACETATE. TRIETHANOLAMINE. WATER (AQUA). ZEA MAYS (CORN) STARCH (ZEA MAYS). ZINC OXIDE.

Kur nopirkt?
Aptiekās
Cena:
LVL 15,30
Vērtējums:
9/10

2 komentāri:

  1. interesants produkts, man varētu patīk, ka rīta sejas mazgāšanas līdzeklis. Vakarā gan man prasās kaut ko putojušu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, manuprāt, ļoti veiksmīgs produkts - labi attīra sejas ādu, bet ir "saudzīgs" un nesausina

      Dzēst