ceturtdiena, 2015. gada 8. oktobris

BATISTE Sausie šampūni

Batiste sausie šampūni nesatur ūdeni. Tie uzsūc taukus no galvas ādas un matu virsmas, tos atsvaidzina un piešķir tīru mirdzumu. Daži pūtieni ir viss, kas nepieciešams, lai atsvaidzinātu matus starp to mazgāšanas reizēm un uzturētu nevainojamu izskatu. 

Lietošana: kārtīgi sakratiet trauku, turiet to 20-25 cm attālumā no sausiem matiem un vienmērīgi tos apsmidziniet. Iemasē un ļauj tam dažas minūtes uzsūkties, tad izķemmē. Iemasējot matos, šampūns uzsūc netīrumus un taukus. Mati kļūst mīkstāki, tīrāki un brīnišķīgi smaržo.

Diez vai ir palicis kāds, kurš nav izmēģinājis Batiste sausos šampūnus, tomēr, neskatoties uz to, vēl viena slavinoša atsauksme par ļaunu nenāks :) 
Kopš Latvijā pieejami Batiste, ja nemaldos, kādus pāris gadus jau ir, man tie kļuvuši par neatņemamiem kosmētikas plauktu iemītniekiem. Esmu izmēģinājusi vairākas to versijas. Viss, protams, sākās ar Original, turpinājās ar Fresh un Tropical, bet uz ilgāku laiku apstājos pie Blush, kurš kļuva par manu iecienītāko - gan iepakojuma, gan aromāta ziņā. Tagad pie manis ir nonākuši arī Strenght&Shine* un Light&Blonde*. 
Pēc savas iedarbības man visi no mēģinātajiem šķiet teju vienādi, bet, kā jau minēju, aromāta ziņā visvairāk pie sirds man ir Blush. Light&Blonde versijai ir nedaudz iedzeltens tonis, kas neļauj matiem izskatīties nedaudz iesirmiem pēc sausā šampūna lietošanas, tomēr man neviena no versijām nešķiet problemātiska. 
Kā arī norādīts lietošanas pamācībā, izsmidzinu to 20-25 cm attālumā no matiem, iemasēju, pagaidu un tad izķemmēju. Mati uzreiz izskatās svaigāki un nedaudz apjomīgāki. 
Ne vienmēr, bet reizēm to izmantoju arī pēc izmazgātu matu ieveidošanas. Protams, mati ir tīri tāpat, tomēr esmu ievērojusi, ka sakārtojums turas ilgāk un mati izskatās mazāk pūkaini.
Noteikti iesaku izmēģināt, ja kāds vēl nav paguvis :)

Kur nopirkt?
Stockmann; topbeauty.lv
Cena: 
EUR 3,99 (200ml); EUR 1,99 (50ml)
Vērtējums:
10/10

*Paldies zīmola pārstāvjiem par izmēģināšanai piešķirtajiem produktiem.

5 komentāri:

  1. Strenght&Shine man ļoti patika.
    Es iepūšu, pabužinu un tad izfēnoju. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mhm, ļoti labs :) Es parasti izbužinu un izķemmēju, bez fēnošanas.

      Dzēst
  2. Tikko beidzās syoss sausais šampūns, sāku lietot kardashian sauso šampūnu. Par abiem esmu sajūsmā, jo, pirmkārt, mati nepaliek balti (kas man kā tumšmatei ir ļoti svarīgi) un, otrkārt, tie labi dara savu darbiņu. Nākamais laikam būs jāizmēģina šis, paldies par atgādinājumu! :)

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par Syoss ir dzirdēti labi vārdi, bet visu laiku aizmirstu viņu iegādāties :) Noteikti gribu izmēģināt.

      Dzēst
  3. Syoss arī ir labi, man šķiet, ka tie labāk der tumšo matu īpašniecēm...

    AtbildētDzēst