trešdiena, 2015. gada 23. septembris

ORIFLAME, The One Instant Extensions mascara, 8 ml

Jaunā The ONE Instant Extensions pagarinošā skropstu tuša uzreiz pagarina skropstas bez mākslīgo skropstu pieaudzēšanas vai pielīmēšanas. Inovatīvā spirālveida birstīte un tušas formula ar mikrošķiedrām padara skropstas par 74% garākas!

Oriflame speciālisti The ONE Instant Extensions pagarinošajai skropstu tušai ir radījuši unikālu, revolucionāru spirālveida birstīti, kas ļauj paņemt optimālu tušas daudzumu un ar vienu kustību noklāj visas skropstas, lai iegūtu satriecošu rezultātu. 

Inovatīvā tušas formula satur unikālas 4 mm mikrošķiedras, kas sniedz skropstām neatkārtojamu pagarinājumu par 74%. Ar katru birstītes kustību šķiedras rada arvien lielāku un lielāku garumu, radot mākslīgo skropstu efektu.

Ekstrēmi pagarinoša skropstu tuša ar inovatīvu spirālveida birstīti un elastīgu, šķiedrām bagātinātu formulu vienmērīgi noklāj un pagarina skropstas jau ar pirmo kārtu! Tuša pieejama divos toņos.

Lai nu kas, bet skropstu tuša ir teju katras sievietes skaistumkopšanas rīku arsenālā. Nav jau brīnums, jo ar to skatiens uzreiz kļūst izteiksmīgāks. Arī man pirmais dekoratīvās kosmētikas pirkums bija tieši skropstu tuša.
Paradoksāli, jo skropstu tušu dažādība mūsdienās ir vienkārši neiedomājama, tomēr savu ideālu atrast ir gandrīz neiespējami, vai vismaz diezgan grūti. Un pat ja ir atrasts tas šķietami labākais, vienalga gribās meklēt tālāk :)
Man gan šobrīd ir pienācis tas moments, kad pērku vienu un to pašu tušu vairākas reizes pēc kārtas, kas ir L'Oreal Miss Manga, jo tā man sniedz visu, ko no tušas sagaidu. 
Protams, The One Instant Extensions tušu automātiski salīdzināju ar Miss Manga. Diemžēl, bet arī šoreiz Miss Manga paliek nepārspēta.
Neko sevišķi sliktu par šo tušu teikt nevaru - tā labi klājas, nesaķepina skropstas, nebirst, tomēr man pietrūkst apjoma, kas man ir ļoti svarīgs parametrs, jo no dabas manas skropstas nav sevišķi biezas. Šī tuša daudz vairāk patiks tiem, kam primārais ir pagarinošais un atdalošais efekts. 

Kur nopirkt?
pie Oriflame izplatītājiem
Cena:
EUR 7,90
Vērtējums:
6/10

* Paldies zīmola pārstāvjiem par izmēģināšanai piešķirto produktu.

2 komentāri:

  1. Mani šī tuša arī neuzrunāja. Likās, ka skropstas tādas plāniņas un viegliņas, bet gribas taču to drāmu uz acīm :D Miss Manga man arī kādreiz ļoti, ļoti patika, bet priekš manis nepārspēta paliek Oriflame Wonder Lash 5-1 skropstu tuša. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man arī vajag drāmu :) Vajadzētu beidzot izmēģināt to Wonder Lash :)

      Dzēst