ceturtdiena, 2014. gada 29. maijs

DOVE, invisible dry deodorant (improved formulation)

Nesen veikalos parādījās jaunā Dove dezodorantu līnija Dove Invisible Dry 100 colours, kas neatstāj traipus uz 100 krāsu audumiem. Tas pārbaudīts testos uz vairāk kā 100 dažādu krāsu audumiem, lai pārliecinātos, ka tas neatstāj baltus nospiedumus un nerada apģērba krāsas izmaiņas.
Dove Invisible Dry iekļauj arī Dove dezodorantu unikālās mitrinošās īpašības - to sastāvā ir 1/4 mitrinošā krēma, lai nodrošinātu gan aizsardzību pret svīšanu, gan rūpes par īpaši plāno ādu padusēs. Dove Invisible Dry satur mazāk sastāvdaļu, kas var atstāt ietekmi uz auduma krāsu, bet tas ir tikpat efektīvs pret svīšanu kā citi Dove dezodoranti. 
Jaunie Invisible Dry dezodoranti pieejami dezodoranta, rullveida dezodoranta un sausā dezodoranta veidā.

Kopš mana draudzene man sen sen atpakaļ ieteica Dove dezodorantus kā viņas iecienītākos, tie arī man par tādiem kļuva. Mani gan nācās pierunāt, jo tobrīd biju atteikusies no pūšamajiem dezodorantiem pārliecībā, ka starp viņiem neviena priekš manis nav. Pagaidām nevienu labāku tā arī neesmu atradusi :)
Uzlabotā dezodoranta versija man arī ļoti patīk - dezodorants tiešām neatstāj traipus uz apģērba, pasargā no svīšanas un ļoti patīkami smaržo. 

Kur nopirkt?
Drogas, Rimi, Maxima u.c.
Cena:
aptuveni 3 EUR
Vērtējums:
10/10

10 comments:

  1. Hmm, laikam jaizmēģina, kaut arī es esmu ļoti skeptiski noskaņota pret pūšamajiem dezodorantiem, bija kaut kad Rexona, nepatika, jo itin nekā nepasargāja no svīšanas. Rexona rullīši gan man patīk, no Drogu klāsta vienīgie, kuri patīk un strādā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Rexona pūšamie man arī nepatika, principā tāpat kā visi pārējie - Fa, Garnier, Nivea u.c. Šis tiešām ir vienīgais man simpātiskais :)

      Dzēst
  2. Ja! Sitais ir labs :)

    AtbildētDzēst
  3. Es škiet piekrītu par apģērba nesmērēšanu un superīgo aromātu... par nesvīššanu man rūpējas viens cits mans draugs, kurš man ir ietaupījis diezgan daudz naudiņas ;)

    AtbildētDzēst
  4. shis man ļoti, ļoti. Lai gan sāku aizdomāties, ka svīst tomēr fizsku aktivitāšu laikā laikam vajag. Bet kamēr neesmu izdomājusi līdz galam, lietoju šo un priecājos

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, fizisku aktivitāšu laikā noteikti vajag svīst, bet visā pārējā laikā gribētos būt smaržīgai :)

      Dzēst
  5. Es atnāku no darba un eju skriet. Ko tad, man mazgāt nost dezodorantu? Pirmās pasaules problēmas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vot :) Es droši vien nemazgātu, ja skrietu (eh) - pēc tam jau ietu dušā. Vai Tu katru dienu skrien?

      Dzēst