sestdiena, 2014. gada 29. marts

ARTDECO, Anti-Aging BB Cream, SPF 15, oil free, Nr.2

Tonēts pretnovecošanās skaistuma balzams ar 10-vienā efektu samazina ādas novecošanās redzamās pazīmes un rada tūlītēju vizuālu liftinga efektu. Gaismu atstarojošās daļiņas uzreiz liek ādai izskatīties gludākai un maigākai. Krēmveida multiaktīvais skaistuma produkts uzlabo ādas šūnu vitalitāti, ādas elastīgumu un mitruma līmeni, aizsargā no brīvajiem radikāļiem. Piemērots jutīgai ādai. Ar SPF 15 un kopjošiem augu ekstraktiem. Nesatur eļļas, smaržvielas un parabēnus.

Mana sejas āda šobrīd piedzīvo ne tos labākos laikus, tādēļ biju tāda  tonālā līdzekļa meklējumos, kurš būtu piemērots jutīgai ādai. Zinu, ka labs būtu minerālu pūderis, tomēr gribēju tieši tonālo krēmu, jo pie tādas tekstūras esmu vairāk pieradusi.
Artdeco produkta aprakstā šis BB krēms tiek ieteikts tieši jutīgas ādas īpašniekiem. 
Krēma iepakojums ir ļoti kompakts, ērti ņemt līdzi, ja ir tāda nepieciešamība, jo korķītis blīvi aizskrūvējams, tādēļ produkts nekur nevar iztecēt. Kopējais produkta apjoms ir 30 ml. 
Pats krēms ir veidēji biezas konsistences, izlīdzinās un klājās ļoti viegli - es parasti izmantoju pirkstus :) Šis BB krēms pavisam noteikti nav sedzošs produkts - tas tikai nedaudz izlīdzina sejas toni. Sejas āda izskatās svaigāka un veselīgāka, tomēr, ja vajag ko nomaskēt, tad būtu nepieciešams korektors. Tonis man sākumā likās nedaudz par tumšu, bet uzklājot uz sejas tas labi izlīdzinājās un pielāgojās.
Kopumā esmu apmierināta ar šo BB, jo tas lieki nekairina manu sejas ādu, bet liek tai izskatīties labāk.

Kur nopirkt?
Douglas, Drogas, Stockmann u.c.
Cena:
21,06 EUR (cena ar atlaidi)
Vērtējums:
8/10

8 komentāri:

  1. Šķiet, ka ražotāji sacenšas, kurš saliks vairāk dažādu kopjošo efektu, šķiet, šīs ar 10 ir līderis ! :)

    AtbildētDzēst
  2. Atbildes
    1. Izspiežot no tūbiņas liekas tāds patumšs, tomēr izlīdzinot viņš labi pielāgojas sejas tonim, tas varbūt arī tāpēc, ka krēms ir tik viegls, ne sedzošs.

      Dzēst
  3. Man viņš tomēr nedaudz pa tumšu, lai gan no īpašību viedokļa patīk

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, viņš ir ļoti patīkams, varbūt vasarai tad derēs, ja ne tagad :)

      Dzēst
  4. Man ir Skin Perfecting versijā, un arī tonis ir nedaudz pa tumšu, bet tā man tas ļoti patīk. It īpaši ja gribas kādu vieglu pārklājumu sejai un kopjošo efektu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ļoti foršs produkts. Man šķiet, ka uz sejas nav redzams vispār, bet āda izskatās daudz labāk :)

      Dzēst