piektdiena, 2013. gada 8. novembris

VICHY Purete Thermale 3 in 1 Calming cleansing Micellar solution


Losjons ar rožu fitofenolu nodrošina īpaši saudzējošu ādas attīrīšanu. Mazina kairinājumu un nesausina ādu. Atsvaidzina ādu, atjauno mirdzumu. Nav jānoskalo. Ar Vichy termālo ūdeni. Hipoalerģisks. Nesatur ziepes. Nesatur alkoholu un krāsvielas. pH neitrāls.

Micelārie ūdeņi ir diezgan būtiska sastāvdaļa manā sejas attīrīšanas rituālā, jo pirms veikt pašu ādas attīrīšanu, man patīk vispirms notīrīt dekoratīvo kosmētiku - galvenokārt jau acis. 

Vichy losjons man ļoti iepatikās. Droši vien izklausīsies pēc zaimošanas, bet man viņš iepatikās pat vairāk nekā Biodermas micelārais ūdens. Iemasls tam ir tikai viens - tas ātrāk izšķīdina dekoratīvo kosmētiku. Liels bonuss ir arī produkta smarža - man tā nedaudz atgādina Caudalie tonizējošā losjona aromātu, kas ir atsvaidzinošs un patīkams. 
Reizēm to izmatoju tonika vietā, jo tas labi mīkstina un atsvaidzina sejas ādu. Nav ko piebilst, lielisks produkts :)

Kur nopirkt?
aptiekās
Cena:
LVL 13,70
Vērtējums:
10/10

7 komentāri:

  1. Ātrāk par biodermu izšķīdina kosmētiku? Izklausās daudzsološi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā :) Ar Biodermu man reizēm bija nepieciešamas pat divas plāksnītes acu meikapa notīrīšanai, bet ar Vichy viss tiek aizslaucīts ātri un ar vienu vates disku, pat ja meikapam izmantoti gan zīmulis, gan ēnas, gan tuša.

      Dzēst
  2. Hm, interesanti! Man šobrīd seja šausmīgi reaģē uz visu, es vairs nezinu, ko lietot, kā rīkoties... bet pierakstīšu šo savu vēlmju sarkastā, man kā reiz drīz rozā Bioderma taisās beigties.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pamēģini, man šķiet, ka šis ir ļoti maigs un nekairinošs.

      Dzēst
  3. Iespaidīgi - revolucijas apmeru paziņojums :)
    Mimosa - no sirds iesaku pamēģināt sejas attīrīšanu bez putojošiem produktiem. Man āda parasti šajā gadalaikā ir vissliktākajā stāvoklī, bet šogad bez problēmām (nospļaujas pār plecu)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī pagaidām nav piemeklējis ikgadējais ādas sausums un sūrstēšana, ceru, ka tā tas arī paliks :) Nezinu, vai revolūcija, bet tīri subjektīvi Vichy man šķiet labāks.

      Dzēst