trešdiena, 2012. gada 4. jūlijs

CLARINS, Toning Lotion with camomile









Šis toniks paredzēts normālas un sausas ādas kopšanai. Mana sejas āda šovasar drīzāk ir kļuvusi kombinēta, ne vairs sausa. Jāsaka, ka šāda pārmaiņa ar mani notikusi pirmo rezi, jo līdz šim mana āda bija sausa visa gada garumā, bet jo īpaši ziemas periodā. 
Zinu, ka Clarins klāstā ir arī toniks, kurš paredzēts kombinētai un taukainai ādai, tomēr neriskēju to ņemt, jo par taukainu savu ādu nekādi nevaru nosaukt (kaut gan - arī tas toniks nesatur spirtu).
Tātad, Clarins kumelīšu toniks satur liepziedus un kumelītes, kuras mīkstina, atsvaidzina un nomierina sejas ādu, bioekoliju, kas novērš pinnes izraisošu mikrobu attīstību bez ādas dabīgās floras bojāšanas, A,B un E vitamīnus, kas uzlabo ādas struktūru. 
Pirmajā reizē pēc tonika lietošanas biju mazliet apstulbusi dēļ aromāta - šķita, ka tas ir pārāk intensīvs (mazliet pat atgādināja vecmāmiņas smaržas). Tādas ļoti "daudzstāvīgas" kumelītes. Biju iedomājusies, ka toniks smaržos pēc vieglas kumelīšu tējas, bet nekā...
Tomēr pamazām pieradu pie smaržas, un vēlāk man tā pat iepatikās (tagad lietoju ar prieku).
Toniks lieliski mitrina ādu, nomierina pēc mazgāšanās, atsvaidzina un it nemaz nesausina. Tie, kuri gribētu izlaist krēma uzklāšanu vakaros, un iztikt tikai ar tonizēšanu, šis produkts noteikti ir iemēģināšanas vērts, jo krēmu pēc viņa patiešām neprasās. Bet.... es vienalga lieku. Manī stingri mīt pārliecība, ka tā vienkārši vajag :) 
Toties, pateicoties losjona izcilajām mitrinošajām īpašībām, krēma patēriņš ir krietni mazāks, kas ir liels pluss.
Diemžēl ar ekonomiskāku izlietošanos šis toniks no citiem neatšķiras (tiešām diemžēl). Man pat bail iedomāties cik "tonnas" dažādu losjonu sava mūža laikā esmu izlietojusi :)

Sastāvs:
Aqua, Sorbitol, Dipropylene Glycol, Oleth-20, Glycerin, Panthenol, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Parfum, Peg-8, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Peg-32, Lactic Acid, Carbomer, Tilia Cordata Wood Extract, Tocopheryl Acetate, Anthemis Nobilis Flower Extract, Bletia Hyacinthina Bulb Extract, Retinyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, Sodium Citrate, Disodium Edta, Bht, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Citronellol, Ci 19140

Kur nopirkt?
universālveikalā Stockmann, Kolonnās, Douglas veikalos u.c.
Cena:
LVL 13,20 (cena ar 20% atlaidi)
Vērtējums:
10/10

6 komentāri:

  1. šīs noteikti ir man mīļākais toniks :) Bet patēriņš šiem produktiem ir vienkārši milzīgs. Kur tām ir atlaide?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, arī man tas šobrīd ir favorītos :) Atlaide bija pieejama ar kuponu, kurš bija klāt Stockmann patstāvīgā klienta jūnija žurnālam.

      Dzēst
  2. Man arī šis šobrīd lietošanā :)

    AtbildētDzēst
  3. Šis man arī šobrīd lietošanā :)

    AtbildētDzēst
  4. Esmu lasijusi, ka Āzijas tirgus tiniki/losjoni ir ar super sastāvu- tur krēmu reti kurš lieto. Tad jau šis ir līdzīgs :)
    Man toniki ir daudzmaz vienaldzīgi, jo uztveru tos kā atsvaidzinošu līdzekli. Bet tos Āzijas variantus gan gribu, tik nesaprotu kur lai pasūtu

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nezinu, vai līdzīgs, jo Āzijas mīkstinošos losjonus (man liekas, ka tā viņus sauc) neesmu mēģinājusi. Pie mums var nopirkt Kanebo ražojumus, kā arī Shiseido - viņiem ir šie losjoni. Pati neesmu mēģinājusi. No Kanebo esmu lietojusi attīrošo eļļu un attīrošo želeju - abi bija dievīgi, bet priekš manis, diemžēl, pārāk dārgi, lai lietotu patstāvīgi. Man arī gribētos kaut ko izmēģināt, piemēram, slaveno HadaLabo hialuronskābes losjonu. Droši vien pasūtītu sasa.com

      Dzēst