pirmdiena, 2012. gada 9. aprīlis

LANCOME, Photogenic Lumessence, light-mastering & smoothing makeup 14h comfort SPF 15 01

                            Foto: Elīna Sparāne

Ko saka ražotājs:
Gaismu atstarojošs, ādu izlīdzinošs grims ar SPF 15. Komforts 14 stundu garumā! Nevainojams grims ar gaismas spēku! Lietojiet Photogenic Lumessence, lai mitrinātu ādu un iegūtu starojošu sejas krāsu. Photonique Network ir Lancome inovācija, pateicoties tai gaismas stari tiek atstaroti tā, lai ādas virsma izskatītos maksimāli vienmērīga. Produkta sastāvā ir unikāla krāsas pigmentu un foto - luminiscējošu perlamutra daļiņu kombinācija, pateicoties kurai gaisma, saskaroties ar šīm daļiņām, tiek atstarota. Līdzekļa zīdaini gludā formula pilnībā maskē ādas nepilnības, un grims izskatās skaists un starojošs, bet Aqua - Catch Complex nodrošina tūlītēju komforta sajūtu un apgādā ādu ar mitrumu 24h. Rezultāts: vienmērīga, gluda, mitrināta un starojoša sejas āda. Tūlīt pazūd sīkās krunciņas un ādas nepilnības. Jūsu grims ir perfekts, luminiscējošs un ilgi noturīgs. Nav taukains. Nav alerģisks. Dermatoloģiski pārbaudīts. 

Ko saku es:
Dodoties uz veikalu, lai iegādātos tonālo krēmu, manas galvenās prasības pret to bija - lai tas būtu pietiekami sedzošs, nesausinātu ādu un lai tas sniegtu tā saucamo satīna efektu. Konsultante piedāvāja vairākus variantus, bet beigās mēs tomēr palikām pie Photogenic Lumessence. 
Šis tonālais krēms ir diezgan sedzošs - nav pat nepieciešamības lietot konsīleri. Vietās, kur vajadzīgs  vēl sedzošāks pārklājums, tonālo var uzklāt atkārtoti. Viņš ir diezgan ekonomisks - viens piliens ir pilnīgi pietiekošs visai sejai, viegli klājas neveidojot redzamas pārejas. Man nepatīk tonālie līdzekļi, kurus uzklājot ir jādarbojas ļoti ātri, jo tie "nosēžas" burtiski dažu sekunžu laikā, un pēc tam tos izlīdzināt ir ļoti grūti - pēc dabas esmu lēnīgs cilvēks, tādēļ tas ir tikai lieks stress. Photogenic Lumessence tāds noteikti nav - var ņemties diezgan ilgi :)
Pirms iegādājos Photogenic Lumessence, diezgan ilgu laiku lietoju Bourjois 10 Hour Sleep Effect Foundation un man tas ļoti patika, bet pēc kāda laika es konstatēju, ka dienas beigās mana seja ar to izskatās ne gluži tā, kā tai vajadzētu izskatīties pēc 10 stundu miega. Seja izskatījās sausa un tonālais krēms gulēja tai pa virsu (es pat īsti nezinu kā lai to apraksta, bet neizskatījās labi). Vispār, priekš sevis esmu konstatējusi, ka lētāki tonālie krēmi tā uzvedas. Tikko uzklājot viss ir brīnišķīgi, bet dienas beigās aina vairs nav tik skaista. Manā gadījumā, ja es joprojām lietotu Bourjois tonālo krēmu, tad pēcpusdienā man to vajadzētu uzklāt atkārtoti (iepriekš notīrot visu kosmētiku), bet tas ir pārāk problemātiski, lai to īstenotu, turklāt tonālā krēma patēriņš divkāršojas un tad jau vairs nav nozīmes ietaupīt. 
Ar Lancome tonālo krēmu viss ir pavisam savādāk - pēc uzklāšanas es to atstāju mierā uz kādām 15 minūtēm, tad nostiprinu ar pūderi un tā viņš paliek visu dienu. Protams, vakarā seja neizskatās tikpat svaigi kā norīta, bet tā izskatās labi - tonālais krēms nekur nav pazudis, "nepeld" pa virsu, nesagulst krunciņās un nesausina. 
Ar šo tonālo krēmu sejas āda izskatās tāda veselīgi mirdzoša. Man ir diezgan sausa āda, tādēļ priekšroku parasti dodu mirdzošai, nevis matētai ādai.
Photogenic Lumessence tonālais krēms noteikti ir labākais no tonālajiem līdzekļiem, kurus līdz šim esmu lietojusi. 

Sastāvs: 
Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin,
Ethylhexyl Methoxycinnamate, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, PEG-10 Dimethicone, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, Dimethicone/Polyglycerin-3 Crosspolymer,
Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2,
Sodium Hyaluronate, Aluminium Hydroxide, Magnesium Sulfate, Disodium Stearoyl Glutamate, Propylene Glycol, Citronellol, Pentylene Glycol, Butylphenyl Methylpropional, Fragrance, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Methylparaben, Phenoxyethanol, Butylparaben, Diazolidinyl Urea.
May contain: Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides

Kur nopirkt?
Universālveikalā Stockmann, veikalos KOLONNA, Douglas, Kristiana.

Cena:
29 LVL

Vērtējums:
10/10

4 komentāri:

  1. Kādu toņa nr. tu nopirki? Nepaliek dzeltenīgs ar laiku? Es arī meklēju kaut ko sedzošāku, dažreiz vajag, noteikti izmēģināšu šo tonālo krēmu.Un es tevi saprotu par to briesmīgo ''seja atsevišķi, tonis atsevišķi'', sajūtu, savulaik tieši dēļ tās atteicos no tonāliem vispār, lietoju tikai pūderus, bet ar selektīvajiem tiešām tā nav gadījies.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nopirku pašu gaišāko - 01 Beige Albatre - man derēja perfekti, dzeltenīgs nepaliek, tumšāks arī nē. Jā, noteikti iesaku pamēģināt - tikai kombinētai ādai, iespējams, viņš labāk būtu vēsākā laikā, karstumā varētu likties par treknu, bet to iepriekš tā grūti pateikt.

      Dzēst
  2. Patīk teiciens "tonālais nepeld pa virsu", līdz ar to, kāds ir Tavas ādas tips? Domāju, vai arī man šis līdzeklis derētu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, reizēm ir sajūta (ja tonālais krēms man nav piemērots), ka viņš "peld" pa virsu - izklausās smieklīgi, bet sajūta ir tieši tāda :) Man ir sausa un jutīga āda.

      Dzēst